Jak zwiększyć współczynnik konwersji? Podpowiadamy!

Trudno o istotniejszy wskaźnik w ewaluacji kampanii reklamowej niż współczynnik konwersji. Dzięki niemu możesz ocenić efektywność reklamy i wprowadzić poprawki. Sprawdź, jak zwiększyć współczynnik konwersji w niewymagający dużych inwestycji sposób.

Czym jest konwersja?

Współpracując z agencją marketingową czy poszukując informacji na temat strategii reklamowych, trudno nie trafić na to pojęcie. Konwersja (w dużym skrócie) oznacza wartościowe działania podejmowane przez odbiorcę komunikatu reklamowego. Należy zaznaczyć, że jego charakter może znacząco się różnić w zależności od kampanii. Determinuje go również rodzaj branży i prowadzonej firmy.  Cel wyznacza się jeszcze przed stworzeniem komunikatu. Może być to na przykład dokonanie zamówienia w sklepie online, zainstalowanie aplikacji, zapisanie się do newslettera czy na webinar, założenie konta na portalu czy też wykupienie abonamentu.

Jak widać, działania, które mierzy współczynnik konwersji, mogą różnić się między sobą. Dla przykładu – zupełnie inne cele wyznaczą sobie sklepy internetowe i portale społecznościowe. Jeśli zależy Ci na tym, by dowiedzieć się więcej o współczynniku konwersji, sprawdź: https://push-ad.com/blog/czym-jest-wspolczynnik-konwersji-i-jak-go-zwiekszyc/.

Jak zwiększyć współczynnik konwersji?

Aby poprawić współczynnik konwersji, warto przede wszystkim popracować nad samym komunikatem – zwłaszcza jeśli brak wejść na samą stronę. To od niego zależy, jakie działania podejmie odbiorca reklamy. Tutaj ważna jest przede wszystkim współpraca z dobrym copywriterem i zadbanie o odpowiednią grafikę. Treść powinna być również dostosowana do kanału, przez który jest promowana. Inną formę przybierze więc dla Facebooka, a inną dla Google Ads.

Jak wdrożyć powiadomienia web push?

Jeśli widzisz, że klienci wchodzą na landing page, ale konwersja dla określonej akcji, jak kupno produktu czy zapisanie się do newslettera, jest dość niska, spróbuj zadbać o lepsze stargetowanie. W poprawie współczynnika konwersji mogą pomóc też powiadomienia push. Jeśli zależy Ci na wsparciu w implementacji tego rodzaju powiadomień do swojej strategii, wejdź na https://push-ad.com/.

 

Poprzedni artykułCzym zajmują się firmy pozabankowe?
Następny artykułWszystko co musisz wiedzieć o perfumetkach!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj