Trudno o istotniejszy wskaźnik w ewaluacji kampanii reklamowej niż współczynnik konwersji. Dzięki niemu możesz ocenić efektywność reklamy i wprowadzić poprawki. Sprawdź, jak zwiększyć współczynnik konwersji w niewymagający dużych inwestycji sposób.
Czym jest konwersja?
Współpracując z agencją marketingową czy poszukując informacji na...
Marketing internetowy stale się rozwija. Jakie są najważniejsze trendy w e-marketingu na przełomie 2019 i 2020 roku?
W ramach marketingu internetowego prowadzi się szereg różnych działań. To nie tylko pozycjonowanie czy kampanie reklamowe AdWords, ale również innego rodzaju reklama –...
Z całą pewnością nie raz zastanawiało Cię jak skutecznie podnieść zainteresowanie swoim produktem. Być może potrzebujesz usługi performance marketingu i nawet o tym nie wiesz.
Błyskawiczny rozwój
Niezwykle szybki postęp technologiczny sprawia, że droga cyfrowa staje się oknem komunikacji dla większości...
Co czwarty konsument, odwiedzający centrum handlowe w Warszawie, robi zakupy pod wpływem reklam, które zobaczy lub usłyszy. Mimo że w badaniach chętnie deklarujemy dystans do treści reklamowych, z tyłu głowy mam przekaz, jaki ze sobą niosą. To bardzo cenne...
W grudniu w Poczcie pracowało ok. 1500 osób z niepełnosprawnościami. W tym roku kolejnych 400 niepełnosprawnych znajdzie pracę w placówkach pocztowych i sortowniach.
Fundacja Aktywizacja rekrutuje osoby z niepełnosprawnościami w ramach programu „Praca Integracja”. Znajdują one pracę w Poczcie Polskiej,...