Performance marketing – jak wygląda i do czego służy?

Z całą pewnością nie raz zastanawiało Cię jak skutecznie podnieść zainteresowanie swoim produktem. Być może potrzebujesz usługi performance marketingu i nawet o tym nie wiesz.

Błyskawiczny rozwój

Niezwykle szybki postęp technologiczny sprawia, że droga cyfrowa staje się oknem komunikacji dla większości z nas. Swoją aktywność nie tylko społeczną, ale też konsumencką przenosimy więc naturalnie w strefę wirtualną, czego efektem jest dynamiczny wzrost wciąż aktualizowanych danych o naszej aktywności. Dzięki wykorzystaniu tych informacji możemy np. sprawniej prowadzić kampanie reklamowe.

Performance marketing – co to jest?

Bezpiecznie możemy określić go jako proces długofalowego, świadomego planowania, raportowania i optymalizacji naszych działań, szczególnie w sferze online. Dzięki nowoczesnemu podejściu ten typ marketingu nastawiony jest przede wszystkim na możliwy do zmierzenia efekt w postaci uzyskania konkretnego działania odbiorców. By takie efekty można było osiągnąć ważne jest podjęcie szeregu właściwych decyzji, takich jak:

  • odpowiedni dobór modelu zakupu reklamy,
  • określenie danego trybu realizacji kampanii
  • monitorowanie wcześniej zdefiniowanych mierników jakościowych i ilościowych,
  • podsumowanie zebranych informacji określonym wcześniej sposobem raportowania.

W służbie internetowej reklamy

Technika performance marketingu sprawia, że możliwe jest dokładne zmierzenie wpływu wystosowanej przez nas reklamy na konsumentów. Niezwykle cenne jest tutaj możliwość odniesienia wybranych działań marketingowych do z góry określonych czynności wykonanych przez odbiorcę. W tym przypadku nieistotny jest fakt ile osób zdołało zobaczyć banner reklamowy wyświetlany w danym serwisie internetowym. Ważne jest natomiast ile osób zareagowało klikając, weszło na reklamowaną stronę lub uzupełni formularz, ile osób będzie w stanie złożyć zamówienie na produkt i dokonać zakupu.

Dzięki dobrze rozwiniętemu marketingowi możemy monitorować poszczególne aktywności i dzięki nim dowiadywać się które z naszych działań pozwolą nam osiągnąć najlepsze efekty. Po więcej informacji na ten temat zapraszamy pod adresem: http://adnext.pl/.

Poprzedni artykułCzy CRM można zintegrować z każdym systemem?
Następny artykułZalety oddymiania grawitacyjnego

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj